Tuesday, January 3, 2012

Shopping mania

I went out on two small shopping forays in the last two days and, apart from a present for my Mum and a new vanity mirror (with a height adjustable frame, yay! No more ingenious contraptions to raise the mirror to my eye level. Why did I wait so long to get it?) for myself, somehow a bunch of nail products ended up my shopping basket. No idea how it happened, really.

***

Ich war gestern und heute recht spontan und planlos einkauf und, Wunder über Wunder, es landeten einige Nagelsachen in meinem Körbchen. Neben einem Geschenk für meine Mutter und einem höhenverstellbaren Schminkspiegel (wieso hab ich mir das Ding nicht früher gekauft? Was hab ich mich mit meinem alten Teil ohne hohen Standfuß abgemüht...).

Das kam mit:
Kiko - 250 Hot Pink
Kiko - 270 Sparkle Touch Aqua Sequins
Kiko - 233 Sparkle Touch Beige Glitter

Essence special effect topper - 01 it's purplicious
Essence Vampire's Love LE - Gold Old Buffy
P2 - 052 goodnight kiss

Catrice - 470 Snow Motion!
Catrice - 120 Plum Play With Me
Catrice - 660 I'm A Star...

The three Kiko polishes are supposedly they are being discontinued. They've been in the discounted part of the display for months - looks like Kiko isn't in any hurrry to get rid of them.

As for Catrice, I wanted to get look at all the colours slotted to be discontinued in February before the aisle is picked clean and in the end I choose these three. The white only because I simply didn't have a pure white creme yet.

***
Die drei Kikolacke sind schon seit Ewigkeiten reduziert, sollen wohl das Sortiment verlassen, allerdings scheint Kiko sich dabei etwas Zeit zu lassen.

Die Catricelacke habe ich vor allem in Hinblick auf die baldige Sortimentumstellung gekauft. Habe mir alle gehenden Lacke raus geschrieben und heute in der Stadt ausgiebig angeschaut. Bei den meisten kann ich auch verstehen warum sie gehen. Habe am Ende nur drei genommen, Snow Motion! auch nur, weil sich sonst kein reines Weiß mit Cremefinish habe und es schon öfter vermisst hatte.

No comments:

Post a Comment